FANDOM

Kamen Rider Dino
Kamen Rider Dino
Alternatywne Tytuły Kamen Rider Technozaurs
Istotne Statystyki
Liczba Odcinków TBA
Chronologia
Kamen Rider Dino kolejna seria Kamen Rider. Motywem przewodnim serii są dinozaury. Seria jest również gatunkiem fantastyki naukowej a post-apokaliptycznym charakterze.

FabułaEdytuj

10 lat przed rozpoczęciem fabuły ludzie z nieznanych przyczyn zaczęli przemieniać się w humanoidalne dinozaury znane jako Etherious. Ludzkość by uchronić sie przed nadchodzącą katastrofą zamknęła Etheriousy pod niezniszczalną sferą a owy teren nazwała Tartarosem. Wśród ludzi pojawiała się legenda iż gdzieś w Tartarosie znajduje się mistyczny skarb Lumen Historie w którym to znajduję się prawda o Etheriousach. Po dziesięciu latach sfera zostaje w tajemniczy sposób uszkodzona, a do naszego świata przedostają się Etheriousy pod przewodnictwem Empera i Jessicki. Na scenę wkracza Adrian Dragneel, który przy pomocy Brawler Drivera i Technozaurów przeistacza się w potężnego Kamen Ridera Dino. Jego celem jest odnalezienie owianego bajką Lumen Historie gdyż jak twierdzi: "Człowiek, który posiada wiedzę absolutną jest kimś kto posiada największą wolność we wszechświecie". Jednak musi się spieszyć gdyż poza nim są inni Riderzy, którzy pragną zdobyć Lumen Historie. Kto posiądzie wiedze absolutną? Kim tak naprawdę są Technozaury i Etheriousy? Kto tak naprawdę niszczy Tartaros?

BohaterowieEdytuj

RiderzyEdytuj

Kamen Rider Dino Adrian Dragneel
Kamen Rider Trunks Adrian Shane
Kamen Rider Goro Luke Blaze
Kamen Rider Fury Mateusz Sharp

InniEdytuj

TartarosEdytuj

Tyrano Etherious Empera
Ptera Etherious Jessica

EtheriousEdytuj

OdcinkiEdytuj

  1. Gryź! Przerażający, Czerwony Tyranozaur! (jap. かま!怖い、赤いティラノサウルス!, Kama! Kowai, Aka Tiranosaurusu!; eng. Bite! Terrible, Red Tyranny!)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki