FANDOM

Kamen Rider Pyrus
Alternatywne Tytuły Bakugan: Kamen Rider
Motyw Bakugan
Kamen Rider Faiz
Kamen Rider Kabuto
Istotne Statystyki
Premiera Ja, Rider!
Finał Ja, jestem najszybszym bohaterem!
Twórca Noah Nairdeal
Chronologia
Kamen Rider Pyrus to seria Bakugan, która w której motywem głównym są Bakugany.

Główny bohater Adrian Dragneel przemieniając się w Kamen Rider Pyrus rzuca wyzwanie wszystkim Gundalianom. Sloganem serii jest Zostanę najszybszym bohaterem!

FabułaEdytuj

10 lat temu najazd tajemniczej rasy Gundalian na Ziemię spowodował ogólnoświatowy chaos i zmusił ludzi do stworzenia potężnej organizacji wojskowej znanej jako Vexosi.

Cała akcja skupia się wokół Adriana Dragneela, który w wyniku spotkania z Irene Scarlet wchodzi w posiadanie jednego z Systemów Bakugan dzięki któremu zyskuje zdolność przemiany w Kamen Rider Pyrus- jedynej broni skutecznej przeciwko Gundalianom.

Ze swoim postanowieniem zostania "najszybszym bohaterem" chłopak obiecuje pokonać wszystkich Gundalian, jednak chcąc pozostać neutralnym i nieskrępowanym przez żadne zasady ani prawa nie opowiada się po stronie Vexosów czym nieświdomie staje w samym centrum wydarzeń.

W jego misji pomagają mu oczywiście wspomniana wcześniej Irene Scarlet oraz dawniejszy Vexos Adrian Shane, dodatkowo na jego drodze pojawiają się inni Kamen Riderzy, z którymi Adi nie wie czy współpracować czy lepiej ich pokonać.

BohaterowieEdytuj

Kamen Rider Pyrus
Adrian Dragneel
Kamen Rider Haos
Inuictus RexAdrian Shane ► Oskar Swift ► Peter Evans
Kamen Rider Aquos
Adrian Shane
Kamen Rider Subterra
Mateusz Sharp
Kamen Rider Ventus
Inuictus Rex
Kamen Rider Darkus
Luke Blaze

OdcinkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj